Felhasználási feltételek

www.compaction.hu

Hatályos: 2025.01.15.-től

Kérjük figyelmesen olvassa el ezt a tájékoztatót, a szolgáltatás megrendelésével elfogadja az ebben a dokumentumban foglaltakat! 

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák cégnév: Csordás Gábor Ev. (székhely: 5420 Túrkeve Vasadi utca 16, adószám: 45756690-1-36, mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. 

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Csordás Gábor Ev.
A szolgáltató székhelye: 5420 Túrkeve Vasadi utca 16

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@compaction.hu


Adószáma: 45756690-1-36 
Telefonszámai:+36703522121
A szerződés nyelve: magyar 
A tárhely-szolgáltató adatai: Webnode.hu

Alapvető rendelkezések:

 A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Áraink magyar forintban értendőek (HUF). Az Eladó alanyi adómentes, így a termékeknek ÁFA tartalma nincs. A termékek nem tartalmazzák a házhozszállítási díjat, illetve a csomagolási díjat nem számolunk fel. Termékeink csak online vásárolhatóak meg.

A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, és megrendelés érkezett a termékre, de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az ÁSZF "Eljárás hibás ár" pontja alapján jár el az Eladó.

Rendelés menete

A Compaction webáruházban történő vásárlás nem regisztrációhoz kötött, ugyanakkor ajánlott megtenni, mivel egy későbbi megrendelése során megkönnyítheti vele a vásárlást. Regisztrációt a szükséges adatok megadásával végezheti el. Kérjük, a regisztráció során megadott számlázási, szállítási adatait gondosan ellenőrizze! A webáruházban szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, ismertetőjét, árát. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. A Termék kiválasztása után Ön a "Kosárba teszem" gombra kattintva helyezhet - tetszőleges számú - terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek. A honlap használata során Ön a honlap tetején található "Kosár" ikonra kattintva, kurzort az ikon felé irányítva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a "kosárhoz" gomb megnyomása után a termék darabszámát megváltoztatni. A rendszer automatikusan frissíti az adatokat, a termékek darabszámát és a termékek eladási árát. Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a "Fizetés" gomb lenyomásával folytathatja a vásárlás menetét. A szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó által küldött (automata) visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik.

Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek:

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

Webáruházunkban vásárolt termékeket az ország egész területére kiszállítjuk. A terméket az Gls, a Magyar Posta Logisztika és a Packeta futárszolgálat szállítja ki a vásárláskor megadott címre.

Webáruházunk raktárában lévő termékek szállítási ideje 3-5 munkanap, a horgolt termékek megrendelés után készülnek, elkészítési idejük 5-7 munkanap. A kiszállítás előtti napon a Vásárlót e-mail elérhetőségén keresztül értesítjük a csomag feladásáról. A futárszolgálat a csomag feladását követő 1-2 napon 8-17 óra között végzi a kiszállítást a Vásárló által megadott címre, telefonon történő egyeztetéssel.Egyes esetekben előfordulhat hogy a megrendelt termék átmenetileg nincs készleten, ilyen esetben ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti a Vásárlót a termék beérkezési idejéről, várható kiszállításáról. A vásárló eldöntheti hogy megvárja amíg a termék újra elérhető vagy a a hiányzó terméket kihagyja a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy hasonló (helyettesítő) terméket választ; vagy

következmények nélkül lemondja a megrendelést.

Amennyiben sürgősen vagy határidőre szeretne megkapni egy-egy terméket, úgy kérjük, érdeklődjenek a webáruházunkban található elérhetőségeink egyikén a termék pontos kiszállítási időpontjáról.

A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 30 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlásának menete Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.

Garancia, jótállás

Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna. A megrendelő a termék hibája miatt reklamációt nyújthat be a szolgáltatónak. A reklamációt megteheti emailben a compactioninfo@gmail.com címen, jelezve a megrendelő adatait, megrendelés számát, és a hiba pontos okát lehetőség szerint fotókkal alátámasztva.

A terméket visszaküldheti a vállalkozás székhelyére kivizsgálásra vagy cserére.

Visszaküldési cím: Csordás Gábor 5420 Túrkeve Vasadi utca 16.

A szolgáltató legkésőbb 30 napon belül kivizsgálja a beérkezett terméket és vagy reklamációkat és amennyiben az a szolgáltatónak felróható hiba a terméket kicseréli hibátlan termékre.

A szolgáltatónak felróható hibák: termék sérülése, minőségi hibája, szolgáltató más szövegezéssel készült el a terméket, mint a megrendelő a megrendelésben kérte, nem ugyanazt a terméket kapta mint a webáruházban a képeken szerepel és arról a szolgáltató előzőekben nem tájékoztatta, egyéb a termék minőségét érintő hibák.

A vásárló által, tévesen, leírt, elrontott megrendelésekért felelősséget nem vállal, a gyártást termékek összekészítését a megrendelésben szereplő adatok alapján készíti. Az így elkészült termékek költségét igény szerinti újragyártását a megrendelőnek kötelessége megtéríteni.

A mennyiben a szolgáltatónak felróható a hiba a szolgáltató haladéktalanul a kivizsgálást követően 8 munkanapon belül kicserélni a terméket.

Amennyiben a termék kivizsgálásakor jegyzőkönyvben megállapításra kerül, hogy a termék nem hibás a visszaszállítás költsége a vásárlót terheli azt átutalással vagy utánvéttel tudja kifizetni.

Panaszkezelés

A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről - ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével - és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és - ha a panaszokat ilyen módon is fogadja - elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.